سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ طنز کاکتوس

 

برادرانِ راستین به دست آر و بر شمارشان بیفزای که به هنگام آسایش، ساز و برگ اند و به هنگام سختی، سپر . [امام علی علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?کاکتوس

پنج شنبه 88/4/18  ساعت 11:35 صبح

اعترافات تکان دهنده محمدرضا ش.

محمدرضا ش. از عناصر خود فروخته عرصه موسیقی ایران که به «سیاوش» معروف است، در اعترافات تکان‌دهنده‌ای به تشریح مأموریت خود در پیاده‌سازی اهداف پشت پرده دولت انگلیس در جامعه موسیقایی ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار ما، در پی اظهارات خطیب محترم نماز جمعه مبنی بر اینکه اعترافات سردمداران آشوبهای خیابانی اخیر در تهران و چند شهر بزرگ دیگر، کم کم منتشر خواهد شد، خوشبختانه بخشی از اعترافات یکی دیگر از این عناصر پلید که شاگردانش او را استاد می‌نامید و اخیراً معلوم شده است، این عنوان را دولتهای بیگانه به او داده‌اند تا در ایران دست به انقلاب آهنگین بزند، به دست ما رسیده است که بخشهای مهم آن از نظرتان می‌گذرد.

::

محمدرضا ش: مأموریت من برپایی یک انقلاب آهنگین در ایران بود و طی سفرهای متعددی که به خارج از کشور داشتم، مأموران اینتلیجنت سرویس آموزشهای لازم را در این خصوص به من می‌دادند تا بتوانم از طریق موسیقی در ایران انقلاب ایجاد کنم که خوشبختانه با هوشیاری برادران عزیز در مأموریت خود ناکام ماندم.

::

محمدرضا ش: یکی از راههای ایجاد انقلاب آهنگین، ساختن سازهای جدید من‌درآوردی بود تا از طریق آنها بتوانم جوانان مملکت را از راه راست منحرف و به خط بیگانگان متمایل کنم. در همین راستا، پیوسته به هر سازی که اجانب ساخته‌اند رقصیده‌ام و نشانه‌های خوش‌رقصی من در همین بلواهای خیابانی مشهود بود.

::

محمدرضا ش: از جمله روشهای براندازی که انگلیسی‌ها به من آموزش دادند، نوشتن نامه به رییس محترم سازمان صدا و سیما برای عدم پخش آثارم از رسانه ملی بود که همینجا از محضر آن عزیز بزرگوار و ملت همیشه در صحنه به‌خاطر این اهانت بزرگ عذر می‌خواهم.

::

محمدرضا ش: من برنامه انقلاب آهنگین خود را از 30 سال پیش با خواندن «رینا» آغاز کردم و قصد من این بود با فریب مردم خداجو و روزه‌دار، به‌تدریج آنها را به سمت و سوی دلخواه بیگانگان ـ از قبیل اوباما و گوردون براون ـ بکشم.

::

محمدرضا ش: تشکیل گروه‌های برانداز خانوادگی و جذب کسانی همچون محمدرضا ل. و حسین ع. و فریدون ش. از دیگر برنامه‌های بنده بود که در راستای اشاعه موسیقی محزون، و بیزار کردن جوانان آینده‌ساز از موسیقی اصیل ایرانی و هدایت غیر مستقیم آنها به موسیقی‌های تخدیری غربی از قبیل پاپ و جاز و رپ و راک صورت می‌گرفت.

::

محمدرضا ش: سوء استفاده از اشعار شاعران بزرگ ایران از قبیل مولانا و حافظ و سعدی و عطار و سنایی به منظور ایجاد انقلاب آهنگین که یکی از شاخه‌های فرعی انقلاب مخملی محسوب می‌شود، از دیگر سناریوهای طراحی شده سرویسهای جاسوسی غرب برای انحراف در مسیر موسیقی ایران بود که بنده به عنوان یک ایرانی وطن‌فروش خودفروخته، از نیم قرن پیش در صدد اجرای آن بودم و قضایای اخیر باعث شد که احساس کنم فضای خوبی برای اجرای این نقشه‌های شوم ایجاد شده است.

::

محمدرضا ش. در ضمن این اعترافات از وضعیت خود در زندان ابراز رضایت کامل داشته و رفتار مأموران زندان را کاملاً انسانی و مطابق رأفت اسلامی دانسته است. وی ابراز امیدواری کرد که شرایط معنوی زمینه توبه و بازگشت او را به آغوش پُر مهر اسلام فراهم کند. وی هم اکنون مشغول یادگرفتن اصول مداحی از برادران حاج... و جاج ... می‌باشد.

::

در همین رابطه، یکی از خوانندگان برجسته موسیقی سنتی که به منظور پرهیز از هر نوع ریب و ریا نخواست نامش فاش شود، به کیهان گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات تماس‌های مکرر تلفنی از سوی مجریان شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی و برخی افراد در داخل داشتم و از من خواستند به نتایج اعلام شده انتخابات اعتراض کنم. این استاد آواز ایرانی تصریح کرد: افرادی که به تحریک ما می پرداختند برای این که ما را بیشتر وادار به عکس العمل کنند به محمدرضا شجریان اشاره می‌کردند و می‌گفتند آقای شجریان را ببینید که چگونه با صراحت به نتایج انتخابات اعتراض نمود و به رئیس صدا و سیما نامه نوشت! این خواننده معروف در پاسخ به خبرنگاری که از انگلیس با وی تماس گرفته بود گفت: ما ایرانی مسلمان هستیم و مانند کسانی که با شما همکاری می‌کنند وطن فروش نیستیم.


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

روزه گرفتن بعضی ها ...!
لباس فرم
هدفمند کردن یارانه ها
طنز نوروزی
مونتاژیات ادبی !
آنفولانزا
دوبیتی طنز
انواع پیغامگیر… گوش کنید!!
مجموعه شعر طنز...8
مجموعه شعر طنز...7
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

219006

بازدید امروز

20

بازدید دیروز

21


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

وبلاگ طنز کاکتوس

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

بهار1388
زمستان1387
پاییز 1387
بهار1387
پاییز1386
تابستان1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385
تابستان 1388
پاییز 1388

 لینک دوستان

با هم بخندیم ولی به هم نخندیم!!!
طنز نوشته های من
از قلم اندیشه تراوش می کند
یادداشت های من
کوراب
بازتاب نفس صبحدمان
حسین پناهی
دست نوشته های پراکنده من
شبکه علمی کشور

اشتراک