سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ طنز کاکتوس

 

هان! خردمند کسی است که با اندیشه ای درست و نگاهی دوراندیش، از آرای گوناگون استقبال کند . [امام علی علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?کاکتوس

دوشنبه 86/4/25  ساعت 12:19 عصر

اموات محترم: کارت سوختتان حاضر است!

 

بعله دیگه! همه رفتنی هستیم! الان صدای من را بصورت زنده و مستقیم از آن دنیا دریافت می کنید! چون مسئولین محترم بعد از ثانیه ها کار کارشناسی طاقت فرسا روی نحوه ی توزیع کارت سوخت به این نتیجه مهم دست یافته اند که « فقط کارت سوخت اموات تحویل نشده است! » فکر کنم تا چند روز دیگه گواهی فوت هم برامون صادر بشه! بعدش هم مسئولین محترم جلوی تریبون حاضر خواهند شد و اتمام موفقیت آمیز این طرح هماهنگ و غرورآفرین را اعلام خواهند نمود. حالا اگه امکانش وجود داشته باشه یه مردانگی بکنند و کارت سوخت این دو میلیون اموات محترم را زیر خاک دفن کنند، با این امید که بحران مدیریت هنوز زنده و در کمال صحت و سلامت باشه و اینجا ما بدون کارت سوخت نباشیم!

 

عرضه مستقیم ممنوع!

کم کم به این نتیجه می رسم که کمی بیشتر از اندکی زیر خط متوسط آی کیوی جهانی قرار دارم! می فرمایین چرا؟ دلیلش ساده است... یکی از مسئولین محترم نیروی انتظامی فرمودند که: از عرضه مستقیم و فروش علنی کراوات و پاپیون جلوگیری می‌ شود؛ اما حقیر به عنوان یک حق التحریر بگیر از طبقه عوام نمی فهمم فروش غیر مستقیم چطوری باید انجام بشه؟! مثلاً (البته بلا نسبت ما!) باید یک فروشگاه پیدا کنیم که حدس می زنیم احتمالاً اهل این حرفها باشه و در حالی که به سمت دیگه ای نگاه می کنیم، بصورت زاویه دار و غیر مستقیم به اون مورد اشاره کنیم و از فروشنده درخواست کنیم:

«- بی زحمت دو تا از اون غیر مستقیم ها بدین! - از این ها؟  - نه! اون کناریش که غیر مستقیم تره!»

 

هر دم ازاین باغ بری می رسد!

حتماً تبلیغات زرد و آبی یکی از اپراتورهای محترم تلفن همراه که در و دیوار شهر را زینت داده ملاحظه می فرمایید؟ هر روز هم از سر خیر خواهی هدایا و سرویس جدیدی را در تبلیغات معرفی می کنند و حسابی توی سر تلفن های همراه دولتی -که در نوع خود خالی از معضلات عدیده هم نیست!- می زنند! چند وقت قبل که دولتی ها حسابی حالشان را گرفتند و پته شان را به آب دادند و مشترکان محترمشان تازه فهمیدند که  اینها زمان مکالمات را دقیقه ای حساب می کنند و برای جلوگیری از محاسبات پیچیده، اعداد را کمی تا قسمتی به سمت بالا گرد می کنند! حالا هم که دولتی ها یک ضرب شست دیگر نشان دادند و ابلاغ کردند تا زمان  نصب تجهیزات مورد نیاز فیلترینگ MMS، ارسال آن ممنوع است! حالا مشترکان می توانند خر بیاورند و سیم کارت بار کنند!

 

[….] شد به برنامه لیگ!

این برچسب حرفه ای که به لیگ برترمان می زنیم هم حکایتی دارد... توی یک جلسه ای یکی از دهانش در میره که بعضی داورها رشوه هم می گیرند! یکی دیگه بر اساس همین مدرک معتبر(!) توی رسانه ها جنجال به راه می اندازه! اون یکی حوس می کنه تیمش رو نه روز زودتر بفرسته استرالیا! اون یکی بازیکن نمیده! یکی دیگه هم میگه پس ما هم بازی نمی کنیم! در آخر هم یکی پیدا میشه و با شاهکاری که می کنه همه بازی ها رو لغو می کنه! حالا هم که هم ... شد به برنامه لیگ! هم به استرالیا باختیم! همچنان هم فکر می کنیم که آخر حرفه ای و خرد جمعی هستیم!

 


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

روزه گرفتن بعضی ها ...!
لباس فرم
هدفمند کردن یارانه ها
طنز نوروزی
مونتاژیات ادبی !
آنفولانزا
دوبیتی طنز
انواع پیغامگیر… گوش کنید!!
مجموعه شعر طنز...8
مجموعه شعر طنز...7
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

218729

بازدید امروز

0

بازدید دیروز

4


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

وبلاگ طنز کاکتوس

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

بهار1388
زمستان1387
پاییز 1387
بهار1387
پاییز1386
تابستان1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385
تابستان 1388
پاییز 1388

 لینک دوستان

با هم بخندیم ولی به هم نخندیم!!!
طنز نوشته های من
از قلم اندیشه تراوش می کند
یادداشت های من
کوراب
بازتاب نفس صبحدمان
حسین پناهی
دست نوشته های پراکنده من
شبکه علمی کشور

اشتراک