سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ طنز کاکتوس

 

از غفلت بپرهیزید که از تباهی حسّ است . [امام علی علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?کاکتوس

چهارشنبه 86/2/12  ساعت 3:14 عصر

درسهای بلاگستانی

چکار کنیم تا وبلاگمان را لینک کنند؟

و یا «در سه سوت لینک شوید!»

ارژنگ حاتمی

 

آیا شما به تازگی وبلاگتان را تاسیس کرده اید؟ آیا از تعداد کم بازدیدکنندگان وبلاگتان عذاب می کشید؟ آیا همواره برای حفظ آبرو،خودتان برای خودتان کامنت می گذارید؟ اگر این طور است این متن را بخوانید.

 

یکی از راه های افزایش بازدید کننده و کامنت،گرفتن لینک از دیگر وبلاگ هاست، در این متن شما با روش گرفتن لینک از دیگر وبلاگ ها آشنا خواهیم کرد.

1- پیدا کردن طعمه مورد نظر: در اولین قدم بایستی طعمه ای مناسب انتخاب کنید، عوامل مهم برای انتخاب یک طعمه مشخصه های زیر می باشند:

- تعداد بازدیدکنندگان: برای شما که تازه کارید وبلاگی که بازدیدش 20 نفر در روز باشد کفایت می کند.

- تعداد کامنت برای هر پست: دیگه از سه چهار تا کمتر خیلی ضایع است!

- محتوا: آخرین مورد مهم محتوای وبلاگ فرد مورد نظر است، البته منظور این نیست وبلاگش حاوی مطالب مهم علمی و فلسفی و خبری باشد بلکه منظور این است که حداقل با وبلاگی تبادل لینک کنید که [ ... ] و [ ...] توش نداشته باشه چون شاید فیلتر بشه و زحماتتون برای لینک گرفتن هدر بشه.

 

2- اعتماد سازی: اگر وبلاگ مورد نظر شرایط لازم را برای یک طعمه مناسب داشت ابتدا او را لینک کنید تا به این صورت هم حالی به طرف داده باشید و هم اقدامی برای جلب اعتمادش کرده باشید.

 

3- ارسال کامنت های محبت آمیز: اکنون وقت آن است که پی اولیه دوستی را با او بریزید، به وبلاگش سر می زنید و در مورد مطالبش یک صفحه کامنت می گذارید، در این کامنت از جملاتی همچون « مطالبت عالیه»، «دمت گرم»، « تو داری اینجا حروم میشی!»، « تا به حال وبلاگ به این خوبی ندیده بودم.» به اضافه ده دوازده تا شکل آدمک که دارن دست می زنن و هفت هشت تا گل براش می زاری و همه رو با هم می فرستی بره تو کامنتدونی اش!

توضیح شماره 1: بعد از انجام این مرحله به طور طبیعی بایستی فرد مورد نظر به بلاگتان سری بزند، اگر نزد اینقدر همین مرحله 3 را انجام دهید تا بزند!

 

4- دریافت اولین کامنت: طعمه مورد نظر به وبلاگ شما آمده و احتمالا کامنتی مختصر در دو جمله می دهد: «مخلصیم» و یا «شما هم وبلاگ خوبی داری»، طعمه اگر آی کیویی در حد متوسط داشته باشد با دیدن لینک خودش در وبلاگ شما به نیت پلیدتان پی برده و اقدام به لینک کردن شما می کند.

توضیح شماره 2: اگر شما را لینک کرد به مرحله 9 بروید وگرنه به مرحله 5 بروید.

 

5- ادامه «خاله بازی»: شما بایستی به وبلاگ مورد نظر بروید و برایش کامنتی بگذارید، در این کامنت با زبان غیرمستقیم از وبلاگ مربوطه طلب لینک می کنید، برای نیل به این هدف با آنکه مطمئن هستید می داند لینکش کردید اما برای او کامنتی با این مضمون که « با اجازه لینکتون کردم» بگذارید.

توضیح شماره 3: «خاله بازی» یعنی اینکه شما می ری کامنت می زاری بعدش طرف میاد واست کامنت می زاره، بعد شما میری کامنت می زاری بعد ... و این کامنت ها هم اکثرا حاوی این پیام است:«عالی بود!»

توضیح شماره 4: اگر شما را لینک کرد به مرحله 9 بروید وگرنه به مرحله 6 بروید.

 

 

6- بیان صریح حقایق: معلوم است که آدم باشعوری نبود وگرنه شما به مرحله 6 نمی آمدید،اگر بعد از 24 ساعت از کامنت فوق شما را لینک نکرد، کامنت دیگری به این مضمون بگذارید:«اگر دوست داشتی منو لینک کن.» ، این کامنت در پشت چنین چهره دوستانه ای پیامی جدی دارد:«عجب آدم [ ...] هستی لینکمون کن دیگه!»

توضیح شماره 5: اگر شما را لینک کرد به مرحله 9 بروید وگرنه به مرحله 7 بروید.

 

7- اتمام حجت : اگر 24 ساعت از کامنت مرحله قبل گذشت و شاهد تغییراتی در مواضع وبلاگ مورد نظر نبودید به عنوان آخرین راهکار ممکن برایش یک میل بزنید.

این میل شما دقیقا گدایی لینک به شمار می آید و روشی مورد نکوهش واقع شده در بلاگستان می باشد البته هر بلاگری حدالقل یک بار در طول عمر بلاگ اش اقدام به انجام این عمل شنیع کرده است.

توضیح شماره 6: اگر شما را لینک کرد به مرحله 9 بروید وگرنه به مرحله 8 بروید.

 

8- قطع رابطه: اَه ... عجب آدم الاغیه ها ...  اصلا در شان شما نیست با چنین آدم بی منطق و بی مرامی رابطه داشته باشید، همین امروز تمام روابط خود با ایشان را به حالت تعلیق در آورید  و در اولین اقدام تلافی جویانه این لکه ننگ (مقصود لینک فرد مورد نظر است) را از دامن بلاگتان پاک کنید.

توضیح شماره 7: روحیه خود را حفظ کرده و به مرحله 1 بازگردید.

 

9- تبریک : این موفقیت بزرگ رو به شما تبریک می گم.

توضیح شماره 8: به مرحله 1 بازگردید و از نو شروع کنید، شما تا آخرین ثانیه های اکانتتان بایستی اقدام به جمع آوری لینک بکنید.

توضیح شماره 9: بعد از اینکه سی دفعه به مرحله 9 رسیدید به مرحله شماره 10 بروید.

 

10- یک یادآوری کوچک: اکنون وبلاگ شما در سی تا وبلاگ دیگه لینک شده و شما تبدیل به آدم مشهوری شده اید و دیگران با آمدن به وبلاگ شما می توانند از اهداف بشر دوستانه تان بهرمند شوند، حال نگاهی به چند ماه پیش بیندازید که هیچ وبلاگی شما را لینک نمی کرد و به یاد بیاورید تمام موفقیت های شما در نتیجه خواندن این متن بوده است، انصاف داشته باشید و منو هم لینک کنید!

توضیح شماره 10: آدرس وبلاگم اینه:     http://arjang62.blogfa.com  

توضیح شماره 11: چرا واستادی به من نگاه می کنی؟! هر ثانیه چهار پنج تا وبلاگ متولد میشه، زمان رو هدر نده، باید از همشون لینک بگیری، سریع برو مرحله 1 و تا آخرین ثانیه های اکانتت به تلاشت ادامه بده!


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

روزه گرفتن بعضی ها ...!
لباس فرم
هدفمند کردن یارانه ها
طنز نوروزی
مونتاژیات ادبی !
آنفولانزا
دوبیتی طنز
انواع پیغامگیر… گوش کنید!!
مجموعه شعر طنز...8
مجموعه شعر طنز...7
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

218973

بازدید امروز

8

بازدید دیروز

2


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

وبلاگ طنز کاکتوس

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

بهار1388
زمستان1387
پاییز 1387
بهار1387
پاییز1386
تابستان1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385
تابستان 1388
پاییز 1388

 لینک دوستان

با هم بخندیم ولی به هم نخندیم!!!
طنز نوشته های من
از قلم اندیشه تراوش می کند
یادداشت های من
کوراب
بازتاب نفس صبحدمان
حسین پناهی
دست نوشته های پراکنده من
شبکه علمی کشور

اشتراک