سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ طنز کاکتوس

 

هان! خردمند کسی است که با اندیشه ای درست و نگاهی دوراندیش، از آرای گوناگون استقبال کند . [امام علی علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?کاکتوس

دوشنبه 89/1/9  ساعت 2:15 عصر

هدفمند کردن یارانه ها

در آستانه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، تحولات زیر را بررسی می کنیم :

پدر خانواده: خانم جان یه خبر خوب! این ماه دیگه می تونیم به یاری خدا یه وعده گوشت بخوریم!

مادر خانواده: باور نمی کنم! چی شده مگه؟ معجزه شده؟!!!

پدر خانواده: خبر نداری؟ قراره طرح هدفمند کردن یارانه ها اجرا بشه! می خوان پولدارا کمتر بخورن ما ضعیف ضعفا بیشتر!

مادر خانواده: ای بابا! فکر کردم چی شده؟!                           

******

پسر خانواده: بابایی! پس این شهریه دانشگاهم چی شد؟ در ضمن این ترم شهریه ها دو برابر شده ها!

پدر خانواده: کوفت بابایی! یه بار گفتم قراره یارانه ها هدفمند بشه! بذار بشه، شما هم روی چشم!

******

دختر خانواده: ددی! مای لاو! می خوام دماغم رو اسمال (Small) کنم! مانی (Money)  رد کن بیاد!

پدر خانواده: دختره ...! چند بار بگم بذار این طرح انجام بشه وضعمون دیگه توپ می شه تو هم هر .... خواستی برو بکن.

******

اکبر شوفری (راننده تاکسی): جناب! این کرایه چیه که دادی؟ خیلی کمه! انگار تو باغ نیستی ها! کرایه ها سه برابر شده! خبر نداری؟!

پدر خانواده: نه! چرا آخه؟

اکبر شوفری (راننده تاکسی): قراره طرح هدفمند کردن یارانه ها اجرا بشه بعدش هم حتما بنزین گرون می شه به خاطر همین، کرایه ها هم اضافه شده.

پدر خانواده: ای بابا.... آخه هنوز که طرح اجرا نشده ؟!!!!!!!!!!!

اکبر شوفری (راننده تاکسی): بالاخره ما باید آمادگی مقابله با بحران رو در خودمون به وجود بیاریم! زن و بچه نون می خوان داداش!

******

مش اسمال (بقال محل): مشتی! بیا این بدهیهات رو بده؟ چوب­خطت خیلی وقته پر شده!

پدر خانواده: چشم! حتما! قراره یه طرحی انجام بشه یه پولی هم به ما بدن، اول میام بدهی شما رو می دم! فعلا یه کیلو تخم مرغ نسیه به ما بده.

مش اسمال (بقال محل): قیمت تخم مرغ چهار برابر شده ها؟!!!!

پدر خانواده: آخه چرا؟

مش اسمال (بقال محل): مگه خبر نداری؟ قراره طرح رایانه ها نه ببخشید پایانه ها! اجرا بشه بعدش هم قراره بنزین گرون بشه بعدش هم قراره کرایه ها زیاد بشه، به خاطر همین قیمت تخم مرغ هم رفته بالا!!

پدر خانواده: آخه چه ربطی داره؟ بعدش هم، همه این چیزا که گفتی قراره اتفاق بیفته! هنوز که معلوم نیست؟

مش اسمال (بقال محل): ای بابا حاجی! خیلی از مرحله پرتی ها...!

******

پدر خانواده: آقای رئیس! تو رو خدا یه کم حقوق من رو زیاد کنید! وضعم خیلی خرابه!

آقای رئیس: بابا شماها هم خیلی پرو شدید ها! هر چی به شما می دن باز هم سیر نمی شید؟ مگه این طرح هدفمند کردن یارانه ها قرار نیست به نفع شما ها اجرا بشه!!!؟

پدر خانواده (با شرمندگی): چرا آقای رئیس! بنده رو ببخشید !!!!!!!!!!!!!!!


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

روزه گرفتن بعضی ها ...!
لباس فرم
هدفمند کردن یارانه ها
طنز نوروزی
مونتاژیات ادبی !
آنفولانزا
دوبیتی طنز
انواع پیغامگیر… گوش کنید!!
مجموعه شعر طنز...8
مجموعه شعر طنز...7
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

218623

بازدید امروز

12

بازدید دیروز

7


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

وبلاگ طنز کاکتوس

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

بهار1388
زمستان1387
پاییز 1387
بهار1387
پاییز1386
تابستان1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385
تابستان 1388
پاییز 1388

 لینک دوستان

با هم بخندیم ولی به هم نخندیم!!!
طنز نوشته های من
از قلم اندیشه تراوش می کند
یادداشت های من
کوراب
بازتاب نفس صبحدمان
حسین پناهی
دست نوشته های پراکنده من
شبکه علمی کشور

اشتراک