سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ طنز کاکتوس

 

در خوارى دنیا نزد خدا بس که جز در دنیا نافرمانى او نکنند و جز با وانهادن دنیا به پاداشى که نزد خداست نرسند . [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?کاکتوس

سه شنبه 88/9/10  ساعت 10:26 عصر

آنفولانزا

آنفولانزا آمد و زد توی حال ماچ و بوس

کارها مختل شد از این اختلال ماچ و بوس

ترک عادت واقعاً سخت است اما چاره نیست

چون که باید بود فعلا بی خیال ماچ و بوس

چند وقتی بوسه یا ماچی نگیرید از لُپی

تا که گردد باز یک کم ، دست و بال ماچ و بوس

دور باید شد عزیزان ،چند ماهی  بیش و کم  

ازهر آنجایی که باشد احتمال ماچ و بوس

ماچ و بوس این روز ها ویروس داری می کند

نیست پس این روز ها اصلا مجال ماچ و بوس

بیشتراز هر کجا ما بوسه مصرف می کنیم

تخته گازانیم و هی  پا بر پدال ماچ و بوس

دوره ی آن بوسه های واقعا ًشیرین گذشت

نیست حالا جز مریضی در قبال ماچ و بوس

در کمین بنشسته آن ویروس  نحس نانجیب

تا پر و بالی بگیرد در خلال ماچ و بوس

بوسه را باید که از یک فرسخی پرتاب کرد

شد عوض  ای دوستان ،کلاً روال ماچ و بوس

صبح، یک مسئول عالی رتبه ی بهداشت گفت

عاقبت تصویب گردید انحلال ماچ و بوس

طبق یک دستور هم  ،تا اطلاع ثانوی

جرم  و ممنوع است  نقل و انتقال ماچ و بوس


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

روزه گرفتن بعضی ها ...!
لباس فرم
هدفمند کردن یارانه ها
طنز نوروزی
مونتاژیات ادبی !
آنفولانزا
دوبیتی طنز
انواع پیغامگیر… گوش کنید!!
مجموعه شعر طنز...8
مجموعه شعر طنز...7
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

218595

بازدید امروز

24

بازدید دیروز

13


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

وبلاگ طنز کاکتوس

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

بهار1388
زمستان1387
پاییز 1387
بهار1387
پاییز1386
تابستان1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385
تابستان 1388
پاییز 1388

 لینک دوستان

با هم بخندیم ولی به هم نخندیم!!!
طنز نوشته های من
از قلم اندیشه تراوش می کند
یادداشت های من
کوراب
بازتاب نفس صبحدمان
حسین پناهی
دست نوشته های پراکنده من
شبکه علمی کشور

اشتراک